Bursdag

For en herlig dag, bedre bursdag kunne jeg vel ikke fått!

Å feire den i Spania sammen med min kjære Mathias, er jo bare helt topp… i sol, varme og badeliv.

Jeg har storkoset meg max i dag. Dagen startet med frokost og Cava bobler, senere på dagen ble det lunsj med hvitvinskokte blåskjell og mye annet godt… og selvfølgelig en ny Cava, en Rosecava til maten.

På kvelden ble det middag på Michelin stjerne restauranten Casa Alfonso på Campoamore, også en drink og dansing i området, før vi gikk hjem til Mil Palmeras.

Jeg avsluttet kvelden med et nattbad i bassenget, som er et must på denne tiden av året i Spania!

Tusen takk for en fantastisk bursdag og alle de herlige hilsninger jeg har mottatt enten på SMS eller på Facebook!

About garminspiration

Nyter livet og gjør det som gleder meg mest! Har en ellers så travel hverdag som prosjektleder i IT/ telekombransjen, men utnytter all fritid til å reise og ha det morro sammen med familien min. Håper du liker bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og link til din blogg :-) Hilsen Heidi Vis alle innlegg av garminspiration

2 responses to “Bursdag

  • Lauren

    For en herlig bursdag! Solen skinte for deg også i Asker. Nattbad i varme høres deilig ut. Hipp hurra og gratulerer så mye!

  • garminspiration

    Så flott at det ble sol i Asker på min bursdag 🙂
    Deilig med sol, varme og nattbad, det blir med tungt hjerte å dra hjem, tiden går veldig fort, men gleder meg å se deg igjen! Klæm 🙂

Legg igjen en kommentar

